..." خلوتگاه من "...

خرید بک لینک
من تقریبا بیشتر اوقات عصبانی ام ینی از درون حس عصبانیت دارم حس خشم... فک کنم از بچگیم بوده چون هیچوخ نمیتونستم غیر از ورزشای رزمی و فعالیت های فیزیکی با ورزشای ساده تر مث توپ بازی و ... اینا ارتباط برقرار کنم. نمیتونسم زنگایورزش والیبال بازی کنم. نمیدونم از انرژیزیاد یا چی. الان ۲۷ سالمه و خیلی خستم. خیلی دلم میخواد بخوابم ولی خوابم نمیبره. حساسم. حساسیت بده. میدونم. نباید اهمیت بدم میدونم. نباید ناراخت بشم میدونم. من فقطخستم. دلم میخواد داد بزنم نمیدونم چجوری از شر اینحسا خلاصشم دارن منو میخورن. ادما وقتیمث خودشون باهاشون رفتار کنی بدشون میاد ناراحت میشن توهین میکنن وحشی میشن. ولی وقتی با تو اون رفتارا رو دارن منطقیه و نباید بهم بربخوره نباید واکنشنشون بدم. ناراختم ازینکه همه تلاشمو میکنم اطرتفیانمو درک کنم مراقب باشممهربون باشم اروم باشمولی هیشکی در قبال من اینطور نیست. حسای بد وایب بد بهم میدن. گریه ام بند نمیاد. ضعیف میشم.. ..." خلوتگاه من "......

ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: سه شنبه 2 مرداد 1403 ساعت: 16:47

صفحه بندی